Convert

Zelfs de beste voorzet moet nog binnengekopt worden natuurlijk. Met Blue Bees Dialog maakt u van bezoekers échte klanten.

Effectieve landing page

Slaagt u erin om uw lezers te doen klikken? Dan hebt u de lat erg hoog gelegd voor uzelf. Want uw lezers verwachten niets anders dan de perfecte landingspagina.

Geen e-mail zonder landing page

Zelfs de meest succesvolle e-mail heeft een vervolgverhaal nodig. Die transactie gebeurt elders: op uw website. Of beter: op de specifieke landingspagina waar u uw lezers naartoe gestuurd hebt. De opbouw ervan is cruciaal. Maar ook de tekst. En de call-to-action. En …

  • Een warm welkom

    Wie doorklikt, verwacht dat zijn verhaal naadloos doorloopt op die nieuwe pagina. Slaagt u daarin? Dan blijven uw lezers lezen. Gegarandeerd.

  • Van interesse naar actie

    Wie doorklikt, is geïnteresseerd. Aan ons om die interesse om te toveren in actie door de juiste argumenten op de juiste plaats.

  • Call to action

    Wie niet om actie vraagt, krijgt er geen. Puntige en scherpe actieknoppen maken hét verschil op uw landingspagina’s.

  • A/B testing

    Kleine aanpassingen zorgen soms voor grote verschillen in klikgedrag. Hoe we dat optimaliseren? Door verschillende versies op uw lezers los te laten, alles te meten en bij te sturen waar nodig.

  • Goed voor Google

    Landingspagina’s worden niet alleen bezocht door mail-klikkers. Ze kunnen ook heel hoog scoren in Google. En dan bereikt u natuurlijk nóg meer bezoekers.

  • Neem uw tijd

    Landingspagina’s zijn vermoedelijk de enige plaats op het web waar lang scrollen en veel inhoud geven geen enkel probleem is. Zolang uw design eraan aangepast is natuurlijk.

1

Alles voor conversie

Vanaf de conceptie van de tandem e-mail en landingspagina, focussen we op het einddoel: conversie. Elke zin, elk blokje content, elk beeld, elke call to action, … alles staat in functie van dat doel.

2

Parallelle versies

Het is perfect mogelijk om twee of meer versies van uw landingspagina los te laten op uw doelgroep. Zo komt u razendsnel te weten welke opbouw het best werkt.

3

Mitraillette van landingspagina’s

U hebt het door: op één landingspagina wilt u niet uw hele aanbod verkopen. U wilt er één item in de verf zetten. Hebt u veel meer te vertellen dan dat? Perfect. Dan maken we gewoon nog een hele resem extra landingspagina’s ernaast.

Breng uw landingspagina’s tot leven

E-maillezers laten landen op uw homepage is écht nefast voor uw conversie. Start vandaag met slimme landingspagina’s en elke investering in uw online-marketing levert met de klap meer op.

Neem contact op >

Doelgerichte onlinespecialisten

U leest het wel vaker op onze website: design en lay-out zijn belangrijk op het web, maar ze staan niet bovenaan. Daar prijken uw doelstellingen. En als die dicteren dat uw landingspagina meer of minder foto’s nodig hebben, dat u best aan een andere call to action werkt en dat uw kleurenschema frisser moet, dan luisteren we daarnaar.

Meten, meten, meten

We houden van Excel. Echt. Want tabellen en cellen vol cijfers tonen zwart op wit wat werkt, en wat niet. En zo weten wij precies wat we waar moeten aanpassen om uw e-mails volgende keer nog beter te laten converteren.

Content-leveranciers

U snapt de dynamiek van online-marketing en wil starten aan landingspagina’s, maar … wat moet u daar vertellen? Wees gerust: u bent niet de enige. Gelukkig weten onze strategen en copywriters die hindernis wél te overwinnen.

Gerelateerde services

Contacteer Ons

Zin in digitale marketing? Vragen over onze aanpak? Even bellen of mailen en we komen naar u toe met antwoorden.

Data aankopen Contacteer Ons