Connect

De belangrijkste stap in online marketing? Het gesprek aangaan met uw klanten. Blue Bees Dialog helpt u om ijzersterke relaties op te bouwen.

Marketing automation

Leads komen van overal. Maar elke lead is anders. Manueel opvolgen? Dat kan niet. Maar een mogelijke verkoop missen is natuurlijk ook geen optie …

Automatiseer uw onlinesucces

Een succesvolle online marketingcampagne heeft maar één nadeel: u moet de instroom van nieuwe leads en aanvragen operationeel aankunnen. En zeker als u verschillende kanalen bespeelt en een brede strategie uittekent, is dat manueel onhaalbaar. Daarom automatiseren wij dat.

Titel

  • Wat wil u precies?

    Marketing automation werkt alleen als u weet waar u heen wil. Wil u meer fans? Meer verkopen? Hyperpersoonlijke opvolging van surfers? Dat kan.

  • Nog persoonlijker

    Dat een lead kan leiden tot een automatische mail, begrijpt u vast. Maar marketing automation kan ook uw website aanpassen per gebruiker.

  • Go social

    Natuurlijk zijn sociale media belangrijk voor het verzamelen van leads. Als u weet waar u zich best vertoont natuurlijk.

  • Full integration

    Leads automatisch naar uw CRM? Naar uw contactenlijst? In een geautomatiseerd proces? Klik, klik, klik. En eigenlijk zelfs dat niet.

  • Categorieën

    Natuurlijk is niet elke lead even warm. Daarom komen contacten ook in verschillende lijsten terecht. Zodat u er anders op kunt reageren.

  • Eindeloos combineren

    Geautomatiseerde onlinemarketing? Die werkt het best met aparte landingspagina’s, op-maat-gemaakte mails, ...

1

Segmenteer

Weet wie u wil bereiken. Dat zijn échte mensen in een specifieke hoedanigheid, geen vaag omschreven doelgroepen. Die focus bepaalt alles.

2

Zet doelen

Doelpubliek geïdentificeerd? Tijd om te beslissen waar u hen wil hebben. Op uw website of net niet? Bedolven onder uw ads of liever benaderd per mail?

3

Creëer touchpoints

De échte kracht van marketing automation: u maakt uzelf overal zichtbaar. En dus onvergetelijk. Stap voor stap identificeren we alle plaatsen waar uw leads zich bevinden. En we herinneren hen steeds aan hun interesse in uw producten of diensten.

4

Converteer en traceer

Zelfs winkelketens met een vestiging op elke straathoek, moeten klanten overtuigen om over de drempel te stappen. Slimme advertenties, boeiende landing pages, … ze dragen allemaal bij tot hogere conversiecijfers.

En dan nu: zonder handen!

Marketing automation betekent dat u de controle over uw lead nurturing uit handen geeft: aan ons, maar vooral aan onze slim ingestelde software die toewerkt naar uw doelen. Geregeld bijsturen onderweg en accuraat opvolgen en ... voilà: de eerste verkoop is binnen!

Neem contact op >

Contacteer Ons

Zin in digitale marketing? Vragen over onze aanpak? Even bellen of mailen en we komen naar u toe met antwoorden.

Data aankopen Contacteer Ons