Cases

Geen betere plaats om inspiratie op te doen voor uw campagne dan bij onze huidige klanten.

PG Cars

PG Cars heeft het merk Premium gelanceerd om luxe tweedehands premium-wagens zoals Mercedes, Audi, Porsche,… in de markt te zetten.

Dankzij Blue Bees Dialog verkreeg Premium heel wat extra naamsbekendheid in de streek. Hun e-mail campagnes zorgden voor een constante instroom van interessante kopers

– Patrick Gonsaeles - Zaakvoerder

  • Hoe maak ik mijn nieuwe activiteit bekend in de markt?

  • Hoe zorg ik ervoor dat mijn doelgroep eerst aan Premium denkt als ze een nieuwe auto nodig hebben?

  • Hoe win ik het vertrouwen van mijn doelgroep?

  • Hoe zorg ik dat mijn doelgroep contact met mij opneemt?

  • Hoe zorg ik voor meer bezoekers aan mijn opendeurdag?

Insights

Premium is een nieuwe speler op de Belgische markt. Ze hebben al een website maar hebben nood aan een digitale strategie om hun naambekendheid te vergroten. Daarnaast willen ze extra klanten vinden.

Think

Om zich in de markt te plaatsen moest de naamsbekendheid van Premium verhoogd worden. We stelden voor om op regelmatige basis een e-mailcampagne te versturen naar alle zelfstandigen in West-Vlaanderen. Er was ook een duidelijke nood aan nieuw cliënteel. Hiervoor werd geadviseerd om te investeren in een kwalitatieve prospectielijst van Blue Bees Dialog.

Meer weten »

Attract

Om de interesse van de West-Vlaamse ondernemers te wekken werd een aantrekkelijke actie op poten gezet. De eerste 50 ondernemers die reageerden op de kennismakingse-mail van Premium kregen een gratis testrit in een Tesla. Op deze manier voelden zeer veel bedrijven zich aangesproken tot het merk.

In een latere fase kregen ondernemers ook een uitnodiging voor Sundays@Premium. Dit is het opendeurdag concept van Premium. Zondag is vaak de enige dag dat ondernemers tijd vrij kunnen maken dus hier werd de doelgroep opnieuw aangesproken met een relevante boodschap.

Meer weten »

Connect

De e-mails werden zo opgebouwd dat het in één oogopslag duidelijk werd dat Premium luxe tweedehandswagens aanbiedt. De e-mail voor de Tesla testrit oogde visueel zeer aantrekkelijk dankzij de grote foto van een Tesla. De West-Vlaamse ondernemers werden zo meteen geprikkeld om een testrit aan te vragen.

De e-mail voor de opendeurdagen werd interactief gemaakt door ‘Komt u ook?’ in de belangrijkste call to action (actieknop) te zetten. Het campagnebeeld van Premium zorgde voor ondersteuning en herkenbaarheid.

Meer weten »

Convert

West-Vlaamse ondernemers openden de mails veelvuldig. Er werd zeer vaak geklikt naar het aanvraagformulier voor de Tesla testrit. Daarnaast werd de website van Premium ook zeer vaak bezocht dankzij deze nieuwsbrief. Heel wat ondernemers lieten via de nieuwsbrief weten dat ze naar de opendeurdag zouden komen.

Meer weten »

Resultaten

  • Het duurde na verzending slechts enkele uren vooraleer al de testritten de deur uit waren. Deze actie was dan ook een zeer groot succes.
  • Premium heeft nu een nieuwe potentiële klantenbasis opgebouwd, dankzij de uitgebreide lijst prospecten van BlueBees Dialog.
  • Dankzij de e-mailcampagne leerde een volledig nieuw publiek Premium kennen
  • Heel wat bedrijven zullen nu spontaan aan Premium denken wanneer ze op zoek gaan naar een nieuwe lease of occasiewagen.

113.704

e-mails verzonden

Contacteer Ons

Zin in digitale marketing? Vragen over onze aanpak? Even bellen of mailen en we komen naar u toe met antwoorden.

Data aankopen Contacteer Ons