Cases

Geen betere plaats om inspiratie op te doen voor uw campagne dan bij onze huidige klanten.

M-Design

Sinds 2002 is M-Design een vaste waarde op de Belgische markt op vlak van hoogstaande, kwalitatieve design gas- en houthaarden. M-design heeft een enorme groei gekend dankzij onder meer grote investeringen in product en marketing. M-design ontwikkelt hun haarden zelf door middel van een revolutionair verbrandingssysteem.

Dankzij deze actie werden er heel wat samenwerkingen met architecten aangegaan. Ik ben dan ook tevreden met de e-mailcampagne die BlueBees Dialog voor ons heeft opgezet

– Elise Plaisir PR/Sales Architect

  • Hoe communiceer ik op een geloofwaardige manier met interieurarchitecten?

  • Hoe win ik het vertrouwen van mijn doelgroep?

  • Hoe zorg ik ervoor dat mijn doelgroep contact met mij opneemt?

  • Hoe zorg ik ervoor dat interieurarchitecten aan M-design denken als er een ontwerp gemaakt wordt?

Insights

M-design wil naast de traditionele verkoopkanalen ook beroep doen op de hulp van interieurarchitecten. Deze kunnen tijdens de creatie van een ontwerp een haard van M-design integreren. Dit moet zorgen voor meer naamsbekendheid en stimuleert de verkoop.

Think

De naamsbekendheid van M-design bij interieurarchitecten moest worden verhoogd. De klant had in het verleden al een e-mailcampagne verstuurd. Aan de hand van deze insights bouwden we ons verhaal verder op. Doel was om ervoor te zorgen dat de campagne goed onthaald zou worden door de architecten.

Meer weten »

Attract

De aanspreking was zeer persoonlijk en uniek gericht aan architecten en binnenhuisarchitecten. De copy werd zo opgesteld dat het voor de architecten duidelijk werd dat zij de uitverkoren doelgroep waren voor een unieke samenwerking met M-design.

Meer weten »

Connect

Om de e-mail extra persoonlijk te maken werd onderaan de foto van de contactpersoon bij M-design geïntegreerd. Verder werd de e-mail visueel opgebouwd met foto’s van inbouwhaarden die fungeerden als inspiratiebron voor de ontwerpen van de architecten. Alle links en foto’s werden aanklikbaar

Meer weten »

Convert

Een aparte landingspagina voor architecten werd online gezet. Na het klikken op de e-mail belandden de architecten op deze pagina. Na het invullen van het formulier nam M-design contact op met alle geïnteresseerden om een afspraak te maken en het concept verder uit te leggen.

Meer weten »

Resultaten

Dankzij de kwalitatieve mailing van Blue Bees Dialog en de goede opvolging van de klant, zijn er heel wat samenwerkingen voortgevloeid uit deze actie.

Er kwam snel een vervolg op het succes van deze campagne. Om de M-design tuinhaarden in de spotlight te brengen werd er opnieuw gekozen voor een e-mailcampagne. Tuinaanleggers en tuinarchitecten werden gecontacteerd om een gelijkaardige samenwerking aan te gaan. Ook hier zagen we positieve resultaten met een hoge conversieratio.

4.900

e-mails verzonden

Contacteer Ons

Zin in digitale marketing? Vragen over onze aanpak? Even bellen of mailen en we komen naar u toe met antwoorden.

Data aankopen Contacteer Ons